Σάλος έχει προκληθεί από επεισόδιο που έλαβε χώρα σε μεγάλο υποκατάστημα του ΙΚΑ στην Αθήνα. Ασφαλισμένη του εν λόγω ιδρύματος που ήθελε να τις εγκρίνουν φυσικοθεραπείες μετά από ορθοπεδικό ατύχημα, αγανάκτησε από την κοροϊδία και τον γραφειοκρατικό λαβύρινθο που αντιμετώπισε: «φέρε μας εκείνο το χαρτί» τη μια φορά, «φέρε μας το άλλο» την άλλη, και σε κάποια στιγμή έκρηξης πέταξε τα ρούχα της και με την περιβολή που βλέπετε στη φωτογραφία άρχισε να περιφέρεται από γκισέ σε γκισέ.
Το πράγμα θα είχε μείνει εκεί χωρίς άλλες συνέπειες για την Κυβέρνηση –πέρα από τον έντονο σκανδαλισμό των παρευρισκομένων συνταξιούχων, αρρώστων και αναπήρων που απαρτίζουν τη συνήθη πελατεία των χώρων αυτών- εάν δεν βρισκόταν εκεί να απαθανατίσει τη σκηνή με το κινητό του τηλέφωνο ο γνωστός συμblogίτης μας Newton. (Γιατί είναι κοινό μυστικό σήμερα πως ότι δεν πιάνει η κάμερα δεν αποτελεί και είδηση). Ο οποίος στη συνέχεια, με το γνωστό του πάθος κατά της φαυλότητας και των υπηρεσιών του κράτους, ανήρτησε τη φωτογραφία σε σχετικό πύρινο άρθρο. Αυτό το ανακάλυψαν τα λαγωνικά των εφημερίδων που ψάχνουν το διαδίκτυο και το πράγμα από εκεί και μετά άρχισε να παίρνει ανεξέλεγκτές διαστάσεις.
Πρώτα είχαμε τα πηχυαία πρωτοσέλιδα, μαζί με τη φωτογραφία βέβαια: «ΠΑΣΑΡΕΛΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ ΤΟ ΙΚΑ» «ΣΕ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ Η ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ» «ΓΥΜΝΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ» με χαρακτηριστικώτερα εκείνο της Αυριανής: «ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΑΡΕ ΤΙΣ ΠΑΤΕΡΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΣΠΑΣΕ ΚΕΦΑΛΙΑ» και της ESPRESSO: «ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΙΧΕΙΑΣ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΤΟΥ ΙΚΑ;». Μετά μπήκανε στο χορό και τα κανάλια.
Πρώτος ξεκίνησε ο γνωστός πρωϊνάς Γιώργος Αφτιάς. «Έβγαλε η γλώσσα μας πούπουλα να μιλάμε κάθε πρωί για τα χάλια του ΙΚΑ, αγαπητοί τηλεθεατές, εδώ και χρόνια τώρα» «Τι άλλο μένει να δούμε;» «Υπάρχουνε όμως και όρια στις διαμαρτυρίες μας, όχι αυτά τα πράγματα!». Κάτι που προσυπέγραφε και ο μόνιμος καλεσμένος του, ευτραφής αρχηγός του Λάος Καρατζαφέρης: «Σίγουρα υπάρχουν δυσλειτουργίες και προβλήματα αλλά αυτοί οι τρόποι διαμαρτυρίας δεν συνάδουν με τον ελληνοχριστιανικό μας πολιτισμό και την ορθοδοξία μας». Για να ρίξει στο τέλος και τη μπηχτή προς τον Σύριζα με το γνωστό στυλ των λογοπαιγνίων: « Κάποιοι που μέχρι προχθές καλύπτανε κεφάλια με κουκούλες, σήμερα αποκαλύπτουνε αιδοία!»
Μετά πήρανε τη σκυτάλη οι μεσημερούδες οι οποίες εστίαζαν πιο πολύ στο πρωτοσέλιδο της ESPRESSO περί μοιχείας. Ότι τάχαμου επρόκειτο για σκηνή ζηλοτυπίας της κοπέλας προς τον παντρεμένο και υψηλά ιστάμενο στο εν λόγω υποκατάστημα, εραστή της. Έκαναν μάλιστα απανωτά ζουμαρίσματα στη φωτογραφία, ιδίως στα επίμαχα μέρη αυτής. Ένας γκέι, μάλιστα, από κάποιο πάνελ, σχολίασε: «Παρ’ όλο ότι δεν τρέφω τα καλύτερα των αισθημάτων για το εν λόγω όργανο, πρέπει να υπογραμμίσω το πόσο καλοχτενισμένο είναι το αιδοίο της κοπέλας!» Ενώ ένας άλλος συμπλήρωσε: «Αν διανοηθώ ότι τα στήθη της δεν είναι σιλικονούχα, θα πάω να πέσω από την Ακρόπολη σαν του Μιμίκου τη Μαίρη!».
Με την ίδια ορμή πέρασε το θέμα και στα δελτία των 8. Ασυγκράτητοι οι προσκεκλημένοι πασόκοι των παραθύρων, δεν μπορούσαν να κρύψουν τη χαρά τους για τέτοιο ανέλπιστο δώρο. Κατακεραύνωναν την κυβέρνηση για τα χάλια της χωρίς να ακούν καθόλου τον ψόγο των αντιπάλων τους για τα δικά τους πεπραγμένα. Ενώ από τους νεοδημοκράτες που ήτανε μουδιασμένοι μόνο ο λαϊκής κουλτούρας Γιακουμάτος επέπλευσε με την ατάκα του σε κάποιο κανάλι: «Καλά ρε παιδιά δεν χάθηκε κι’ ο κόσμος, ίσα-ίσα που η κοπέλα είναι κορμάρα!».
Μαϊλης και Χαλβατζής από το ΚΚΕ, με πανομοιότυπες τοποθετήσεις, μιλούσαν για σκοτεινά κέντρα της πλουτοκρατίας και κόμματα του ευρωμονόδρομου με αριστερό προσωπείο, που με τέτοιες ενέργειες προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν το εργατικό κίνημα. Κατέληγαν δε λέγοντας πως μόνο μέσα από τις συμπαγείς σαν ατσάλι γραμμές του ΠΑΜΕ με την υψηλή περιφρούρηση, η εργατική τάξη θα βρει τελικά το δρόμο της προς τη νίκη.
Μάταια οι εκπρόσωποι του Σύριζα Παπαδημούλης και Στρατούλης προσπαθούσαν να υπογραμμίσουν ότι ενώ η ενέργεια από μόνη της συνιστά μια αφορμή για να καταγγελθούν τα κακώς κείμενα των ασφαλιστικών μας ταμείων, δεν μπορεί να σχεδιάστηκε από το δικό τους χώρο γιατί δεν συνάδει με το politically correct καθώς εκθέτει τα άτομα με ειδικές ανάγκες και το γυναικείο κίνημα.
Οι γνωστοί γκαλοπολάγνοι δημοσιογράφοι Καψής και Πρετεντέρης βρήκαν την ευκαρία να μιλήσουν πάλι για το άνοιγμα της ψαλίδας υπέρ πασόκ και να το παρομοιάσουν με το άνοιγμα των ποδιών της κοπέλας ο δε παρατυχών εκλογολόγος Νικολακόπουλος έκανε την πρόβλεψη ότι το άνοιγμα αυτό μέχρι τις εκλογές μπορεί να φτάσει το άνοιγμα που έχουν οι πατερίτσες. Ενώ οι παρατηρητικοί τηλεθεατές πρόσεξαν ότι η μεσόκοπη παρουσιάστρια του εν λόγω καναλιού, την ώρα που προβαλλόταν η επίμαχη φωτογραφία, έφερνε μηχανικά το χέρι της προς το στήθος προσπαθώντας να κλείσει κάπως το υπερβολικά ανοιχτό για την ηλικία της ντεκολτέ της.
Αλλά η μεγάλη έκπληξη έμελε να έρθει από τον Χαρδαβέλα που ενέταξε το θέμα στην μεταμεσονύκτια εκπομπή του: «Οι Πύλες του Ανεξήτου». Λέγοντας στον πρόλογο του ότι: «Εντάξαμε αγαπητοί τηλεθεατές αυτό το θέμα στην εκπομπή μας, στεκόμενοι μόνο στη φωτογραφία, όχι για τις πολιτικές του διαστάσεις που ανέδειξαν άλλες πιο αρμόδιες εκπομπές αλλά επειδή νομίζουμε ότι αφορά άμεσα τη θεματολογία μας. Μιας και η ιστορία της ανθρωπότητας από αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι σήμερα, έχει αποδείξει περίτρανα ότι η μεγαλύτερη πύλη του ανεξήγητου είναι: Τα γυναικεία σκέλια!». Και άρχισε να παραθέτει –ξεκινώντας από τον Τρωϊκό Πόλεμο- διάφορα κατακλυσμιαία γεγονότα, αιδοιακής προελέυσεως!
Σ.Σ. : Πρόκειται για τη γνωστή φωτογραφία «Erika’s accident» του Helmut Newton (1920-2004).
Το πράγμα θα είχε μείνει εκεί χωρίς άλλες συνέπειες για την Κυβέρνηση –πέρα από τον έντονο σκανδαλισμό των παρευρισκομένων συνταξιούχων, αρρώστων και αναπήρων που απαρτίζουν τη συνήθη πελατεία των χώρων αυτών- εάν δεν βρισκόταν εκεί να απαθανατίσει τη σκηνή με το κινητό του τηλέφωνο ο γνωστός συμblogίτης μας Newton. (Γιατί είναι κοινό μυστικό σήμερα πως ότι δεν πιάνει η κάμερα δεν αποτελεί και είδηση). Ο οποίος στη συνέχεια, με το γνωστό του πάθος κατά της φαυλότητας και των υπηρεσιών του κράτους, ανήρτησε τη φωτογραφία σε σχετικό πύρινο άρθρο. Αυτό το ανακάλυψαν τα λαγωνικά των εφημερίδων που ψάχνουν το διαδίκτυο και το πράγμα από εκεί και μετά άρχισε να παίρνει ανεξέλεγκτές διαστάσεις.
Πρώτα είχαμε τα πηχυαία πρωτοσέλιδα, μαζί με τη φωτογραφία βέβαια: «ΠΑΣΑΡΕΛΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ ΤΟ ΙΚΑ» «ΣΕ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ Η ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ» «ΓΥΜΝΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ» με χαρακτηριστικώτερα εκείνο της Αυριανής: «ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΑΡΕ ΤΙΣ ΠΑΤΕΡΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΣΠΑΣΕ ΚΕΦΑΛΙΑ» και της ESPRESSO: «ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΙΧΕΙΑΣ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΤΟΥ ΙΚΑ;». Μετά μπήκανε στο χορό και τα κανάλια.
Πρώτος ξεκίνησε ο γνωστός πρωϊνάς Γιώργος Αφτιάς. «Έβγαλε η γλώσσα μας πούπουλα να μιλάμε κάθε πρωί για τα χάλια του ΙΚΑ, αγαπητοί τηλεθεατές, εδώ και χρόνια τώρα» «Τι άλλο μένει να δούμε;» «Υπάρχουνε όμως και όρια στις διαμαρτυρίες μας, όχι αυτά τα πράγματα!». Κάτι που προσυπέγραφε και ο μόνιμος καλεσμένος του, ευτραφής αρχηγός του Λάος Καρατζαφέρης: «Σίγουρα υπάρχουν δυσλειτουργίες και προβλήματα αλλά αυτοί οι τρόποι διαμαρτυρίας δεν συνάδουν με τον ελληνοχριστιανικό μας πολιτισμό και την ορθοδοξία μας». Για να ρίξει στο τέλος και τη μπηχτή προς τον Σύριζα με το γνωστό στυλ των λογοπαιγνίων: « Κάποιοι που μέχρι προχθές καλύπτανε κεφάλια με κουκούλες, σήμερα αποκαλύπτουνε αιδοία!»
Μετά πήρανε τη σκυτάλη οι μεσημερούδες οι οποίες εστίαζαν πιο πολύ στο πρωτοσέλιδο της ESPRESSO περί μοιχείας. Ότι τάχαμου επρόκειτο για σκηνή ζηλοτυπίας της κοπέλας προς τον παντρεμένο και υψηλά ιστάμενο στο εν λόγω υποκατάστημα, εραστή της. Έκαναν μάλιστα απανωτά ζουμαρίσματα στη φωτογραφία, ιδίως στα επίμαχα μέρη αυτής. Ένας γκέι, μάλιστα, από κάποιο πάνελ, σχολίασε: «Παρ’ όλο ότι δεν τρέφω τα καλύτερα των αισθημάτων για το εν λόγω όργανο, πρέπει να υπογραμμίσω το πόσο καλοχτενισμένο είναι το αιδοίο της κοπέλας!» Ενώ ένας άλλος συμπλήρωσε: «Αν διανοηθώ ότι τα στήθη της δεν είναι σιλικονούχα, θα πάω να πέσω από την Ακρόπολη σαν του Μιμίκου τη Μαίρη!».
Με την ίδια ορμή πέρασε το θέμα και στα δελτία των 8. Ασυγκράτητοι οι προσκεκλημένοι πασόκοι των παραθύρων, δεν μπορούσαν να κρύψουν τη χαρά τους για τέτοιο ανέλπιστο δώρο. Κατακεραύνωναν την κυβέρνηση για τα χάλια της χωρίς να ακούν καθόλου τον ψόγο των αντιπάλων τους για τα δικά τους πεπραγμένα. Ενώ από τους νεοδημοκράτες που ήτανε μουδιασμένοι μόνο ο λαϊκής κουλτούρας Γιακουμάτος επέπλευσε με την ατάκα του σε κάποιο κανάλι: «Καλά ρε παιδιά δεν χάθηκε κι’ ο κόσμος, ίσα-ίσα που η κοπέλα είναι κορμάρα!».
Μαϊλης και Χαλβατζής από το ΚΚΕ, με πανομοιότυπες τοποθετήσεις, μιλούσαν για σκοτεινά κέντρα της πλουτοκρατίας και κόμματα του ευρωμονόδρομου με αριστερό προσωπείο, που με τέτοιες ενέργειες προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν το εργατικό κίνημα. Κατέληγαν δε λέγοντας πως μόνο μέσα από τις συμπαγείς σαν ατσάλι γραμμές του ΠΑΜΕ με την υψηλή περιφρούρηση, η εργατική τάξη θα βρει τελικά το δρόμο της προς τη νίκη.
Μάταια οι εκπρόσωποι του Σύριζα Παπαδημούλης και Στρατούλης προσπαθούσαν να υπογραμμίσουν ότι ενώ η ενέργεια από μόνη της συνιστά μια αφορμή για να καταγγελθούν τα κακώς κείμενα των ασφαλιστικών μας ταμείων, δεν μπορεί να σχεδιάστηκε από το δικό τους χώρο γιατί δεν συνάδει με το politically correct καθώς εκθέτει τα άτομα με ειδικές ανάγκες και το γυναικείο κίνημα.
Οι γνωστοί γκαλοπολάγνοι δημοσιογράφοι Καψής και Πρετεντέρης βρήκαν την ευκαρία να μιλήσουν πάλι για το άνοιγμα της ψαλίδας υπέρ πασόκ και να το παρομοιάσουν με το άνοιγμα των ποδιών της κοπέλας ο δε παρατυχών εκλογολόγος Νικολακόπουλος έκανε την πρόβλεψη ότι το άνοιγμα αυτό μέχρι τις εκλογές μπορεί να φτάσει το άνοιγμα που έχουν οι πατερίτσες. Ενώ οι παρατηρητικοί τηλεθεατές πρόσεξαν ότι η μεσόκοπη παρουσιάστρια του εν λόγω καναλιού, την ώρα που προβαλλόταν η επίμαχη φωτογραφία, έφερνε μηχανικά το χέρι της προς το στήθος προσπαθώντας να κλείσει κάπως το υπερβολικά ανοιχτό για την ηλικία της ντεκολτέ της.
Αλλά η μεγάλη έκπληξη έμελε να έρθει από τον Χαρδαβέλα που ενέταξε το θέμα στην μεταμεσονύκτια εκπομπή του: «Οι Πύλες του Ανεξήτου». Λέγοντας στον πρόλογο του ότι: «Εντάξαμε αγαπητοί τηλεθεατές αυτό το θέμα στην εκπομπή μας, στεκόμενοι μόνο στη φωτογραφία, όχι για τις πολιτικές του διαστάσεις που ανέδειξαν άλλες πιο αρμόδιες εκπομπές αλλά επειδή νομίζουμε ότι αφορά άμεσα τη θεματολογία μας. Μιας και η ιστορία της ανθρωπότητας από αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι σήμερα, έχει αποδείξει περίτρανα ότι η μεγαλύτερη πύλη του ανεξήγητου είναι: Τα γυναικεία σκέλια!». Και άρχισε να παραθέτει –ξεκινώντας από τον Τρωϊκό Πόλεμο- διάφορα κατακλυσμιαία γεγονότα, αιδοιακής προελέυσεως!
Σ.Σ. : Πρόκειται για τη γνωστή φωτογραφία «Erika’s accident» του Helmut Newton (1920-2004).
15 σχόλια:
Εξοχο!! Δεν γινόταν καλύτερο.
ναβαρίνο, έγραψες πάλι!!!!! Προσκυνώ!!!!
We are for the festivals :P
Εξαιρετικός ...σεναριογράφος! ;-)
@cynical
@Tyler
@Monkakia
@Prokopis
Αγαπημένοι μου συμblogίτες, σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας!
Χαχαχα, είχα δουλειές αυτές τις μέρες και τώρα την πήρα γραμμή την ιστορία σου, εξαιρετική φίλε μου. Αλλά για να λέμε και του στραβού το δίκιο, η τηλεόραση και ο θίασός της σου δίνουν μπόλικο υλικό για να γράψεις:)!
Αχαχαχαχαχαχα navarino-s τι ήταν αυτό?!?
Συγχαρητήρια, είσαι μέγας σεναριογράφος!!
file navarino to blog einai tis sxolis theatrikwn spoudwn naupliou apla symvainei na grafw ki egw ekei.
Auti tin stigmi exoume katalipsi kai gi auto sou fainetai pithanotata maxitiko.
euxaristw
@βρομιστεράκι μου σ' ευχαριστώ για τα κλά σου λόγια!
@ Θ. Σ. Ναυπλίου να είστε καλά και καλή επιτυχία στον αγώνα σας!
@newton ίλε μου γειά σου! σε χρησιμοποίησα κανονικά αλλά είσαι βλέπεις και συνεπώνυμος με το φωτογράφο!
Δεν αμφιβάλλω ότι έτσι θα γινόταν!!
Καλό μήνα και περαστικά και σε σένα!
@γυαλινάκι μου, καλό μήνα!
πολύ καλό!!!!έγραψες πάλι!!!
επειδή ήμουν άρρωστη 10 μέρες και δεν είχα επαφή με το περιβάλλον(όχι ότι γενικώς έχω αλλά λέμε τώρα)στην αρχή λέω: "καλά πότε έγιναν όλα αυτά;ήμουν dead στο κρεβάτι άλλα δεν πήρα χαμπάρι τίποτα;"
μέχρι που έφτασα εκεί που λες για Newton και κατάλαβα ότι δεν έφταιγε ο πυρετός!χαχαχαχα
πάντως όλα αυτά άνετα θα γίνονταν στην Ελλάδα!πολύ πετυχημένες οι αντιδράσεις των δημοσιογράφων και των βουλευτών!
@lagartaki μου γειά σου και σιδερένια! και εγώ ήμουνα με βαρύ κρύωμα το οποίο όλως παραδόξως με οδήγησε σε πύλες του ανεξήγητου!!!
σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
ώρα να γράψεις τώρα και κανα post!
Δημοσίευση σχολίου