Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Οι μετανάστες στη Νομική και η υποκρισία που περισσεύει!!!


Η φράση: «οι διυλίζοντες τον κώνωπα, την δε κάμηλον καταπίνοντες» από το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο, βρίσκει από τα δελτία των τηλεοράσεων για τα παρ’ ημίν τεκταινόμενα τις τελευταίες μέρες και ώρες, όλη την παραβολική της επαλήθευση! Γιατί πώς να εξηγήσει κανείς αυτό το μιντιακά υποκινούμενο και από τα περισσότερα κόμματα επικροτούμενο μένος εναντίον μιας άστοχης, εσφαλμένης -ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε την- ενέργειας κάποιων απελπισμένων ανθρώπων, συνεπικουρούμενης ή καθοδηγούμενης από μερικούς Έλληνες φοιτητές και που έφτασε να παίζει ως πρώτη είδηση επισκιάζοντας ακόμη και το μακελειό της Μόσχας!
Την ίδια ώρα που βλέπουμε να παραγράφεται ή να συγκαλύπτεται –όπως έγινε και με αυτό του Βατοπεδίου- το τεράστιο σκάνδαλο της Ζήμενς με τις ολέθριες συνέπειες του στην εθνική μας οικονομία. Όπως και τα τόσα και τόσα άλλα φαγοπότια από υπουργούς και υψηλά ιστάμενους δημόσιους λειτουργούς που μας έφτασαν στην χρεοκοπία και έφεραν τους τροϊκανούς –αυτούς δηλαδή που μας λάδωναν για να μας πουλήσουν τεχνολογία- για να μας σώσουν και να μας πάρουν τελικά, στην κυριολεξία, τα σώβρακα! Να μας γυρίσουν στον εργασιακό μεσαίωνα και να αφαιρέσουν από τους νέους κάθε ελπίδα για το αύριο, με τα νομοθετήματα ενός κόμματος που επαγγέλλεται τον …σοσιαλισμό!
Και είναι το ίδιο τα αδικήματα των κουστουμαρισμένων τέως αυτών λειτουργών που καταπατήσανε τον όρκο τους, τα πιάσανε χοντρά και κυκλοφορούνε τώρα ελεύθεροι και βγαίνουνε στα κανάλια και κόπτονται για την αθωότητα τους την ίδια ώρα που εξ’ αιτίας τους κάποιες δεκάδες χιλιάδες άνεργοι προστίθενται κάθε μήνα στην ανεργία και στην κατάθλιψη και που θα έπρεπε να μας κάνουν Τυνησία από καιρό;
Είναι το ίδιο με αυτό που κάνανε –αυτήν την απερισκεψία την ασχημία έστω- κάποια ανιδιοτελών προθέσεων παιδιά της Ανταρσύας και του Σύριζα και που είναι ηλίου φαεινότερο ότι τα κίνητρα τους μόνο ταπεινά δεν ήταν; Ούτε και σε κομματικά οφέλη –όπως μας διαβεβαιώνουν οι φωστήρες δημοσιογράφοι μας- μπορεί να αποσκοπούσαν μιας και μέσα σε αυτήν την ξενοφοβική θύελλα που σαρώνει τελευταία την κοινωνία μας, μόνο ωφελημένα δεν θα βγουν τα κόμματα τους! Δεν βλέπετε πως τους την πέσαν όλοι;
Για ας ηρεμήσουμε λιγάκι ρε παιδιά -θα λυθεί το ζήτημα- και ας δούμε τα πράγματα με ψυχραιμία! Δεν λαϊκίζω τη λογική, νομίζω, πως βάζω μπροστά. Αλλού βρίσκονται οι υπεύθυνοι και οι αυτουργοί του μαύρου μέλλοντος μας.

13 σχόλια:

ippoliti_ippoliti είπε...

Πόσο θα συμφωνήσω Navarino μαζί σου. Αν και με την "ασχήμια" νομίζω πως διαφωνώ.
Μετά από τόσους μήνες απουσίας (λόγω μετακόμισης και μη σύνδεσης με τη σταθερή τηλεφωνία κ αι το Internet) σε ξαναβρίσκω. Αν και σε διάβαζα κλεφτά από το γραφείο.

navarino-s είπε...

@ippoliti μου γεριά σου!
Χαίρομαι ιδιαίτερα που ξαναβρισκόμαστε μετά από καιρό. Θα τα λέμε συχνά. Σου εύχομαι και Καλή Χρονιά με υγεία και δημιουργικότητα!

ELvA είπε...

Το προβλημα μας παραμενει..
κουστουμαρισμενο ενω οι ''διυλίζοντες τον κώνωπα, την δε κάμηλον καταπίνοντες'' συνεχιζουν να περνανε καλα εις βαρος του λαου, ενω οι ταλαιπωροι μεταναστες ειναι τα ευκολα θυματα ...που φταινε για ολα σ αυτη τη χωρα!
Ποτε επιτελους θα ..ξυπνησουμε, φιλε navarino;

the monkeys είπε...

Συμφωνώ απόλυτα Navarino!! Ειναι πιστεύω μία προσπάθεια συσπείρωσης της ελληνικής κοινωνίας ενάντια στον "ξένο εχθρό" για να ξεχάσουμε τον αληθινό εχθρο που μας αφαιρεί βασικά δικαιώματα μέρα με τη μέρα με τελικό αποτέλεσμα να απειλείται μεχρι και το δικαίωμα του ασύλου και οτι αυτό πρεσβεύει. Δεν είναι τίποτα τυχαίο μέσα σε μία περίοδο που η ξενοφοβία έχει χτυπήσει κόκκινο στην ελληνική κοινωνία.

Mr Arvulas είπε...

κωλοπαιδα ψευτοαριστεριτζηδες αμερικανοτσολιαδες της κηφισιας υποκινουν τετοιες καταστασεις με στοχο πολιτικες σκοπιμοτητες...ενισχυουν το φασισμο θετουν θεμα ασυλου...παιζουν με τους μεταναστες.....μας κανουν ΡΕΖΙΛΙ.......διαμορφωνουν αποψη απο τους λαικιστες και δηθεν του indymedia και απο μπλογκς πρωτομαστορες της ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ...ΦΑΠΕΣ ΣΤΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ...εχω αναρτηση σχετικα με τα μαλακισμενα

navarino-s είπε...

@Elva μου πιστεύω στους ανθρώπους και είμαι σίγουρος ότι δεν θα μας κοροϊδεύουν αιώνια. Έρχεται μια στιγμή που η αγανάκτηση γίνεται άγριο ποτάμι.
Την καλησπέρα μου!

navarino-s είπε...

@monkakia μου (έτσι χωρίς αρίθμηση πλέον αφού την πάτησα στις αναγνωρίσεις)έχετε δίκιο αλλά όπως εγραψα και στην Elva δεν μένουνε πάντοτε έτσι τα πράγματα!

navarino-s είπε...

@Mr Arvulas
Δεν διαβάζεις φαίνεται Μάνο μου τις αναρτήσεις και γράφεις τα δικά σου!
Γι' αυτό και δεν κατάλαβες ότι εγώ αγόρι μου είμαι με τα "κωλόπαιδα" και τα "μαλακισμένα"!

Mr Arvulas είπε...

δεν τη διαβασα ολοκληρη επειδη δεν εχω χρονο....και ποιο ειναι το νοημα της καταληψης δηλαδη;;;μεσα στο πανεπιστημιο;;;και σορρυ για το μαλακισμενα αλλα επειδη ειμαι αυθορμητος λεω οτι σκεφτομαι..

Mr Arvulas είπε...

εγω ειμαι μαζι με τους μεταναστες για αυτο ειμαι κατα αυτης της ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΤΗΣ.....και θεωρω οτι οποιος ειναι ΥΠΕΡ αυτου του φιασκου...εχει κομματικα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ...ειτε με συριζα ειτε με τους αλλους.......και επιτελους ας σεβαστει αυτο το μπουρδελο το κρατος τη ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ....και τα πανεπιστημια...ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ...ΚΑΝΕΙΣ....τα σχολεια μας και τα πανεπιστημια μας δεν ειναι ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΚΑΝΕΝΟΣ... και η Ελλαδα δε χωραει τοσους μεταναστες...καθε μερα ειμαι στο κεντρο και τα ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΧΑΛΙΑ....τη φθορα της χωρας που γεννησε τη φιλοσοφια....αλλα ολοι οι ΨΕΥΤΟΔΙΑΝΝΟΟΥΜΕΝΟΙ που ασκουν πολιτικη εκ του κανα-πεος ,και εκ του ασφαλους απο το σπιτακι τους στο Χαλανδρι "ψευτοεπαναστατουν"...και την πληρωνοι οι ΝΕΟΙ(εμεις) και οι ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!!!

Mr Arvulas είπε...

Φιλε ναβαρινο διαβασα αυτα που λες τωρα που βρηκα λιγο χρονο και εχεις απολυτο δικιο εγω ξαναλεω ειμαι μαζι με τους μεταναστες και των ανθρωπινων δικαιωματων απλα ειμαι κατα της καταληψης και εξηγησα τους λογους συγνωμη για το εντονο υφος και φυσικα αυτα που εγραψα δεν πανε για το κειμενο σου πανε σε διαφορα που διαβασα τις τελευυταιες μερες συγνωμη και παλι

Ανώνυμος είπε...

Πάντως η λύση δόθηκε προσωρινά, μέσω της ενέργειας του ζεύγους Ρουτζούνη, που παραχώρησαν το κτίριο "Υπατία", εκεί που η πολιτεία ήταν αμήχανη στο να βρει τη λύση...


καλησπέρα Ναυαρίνο ;-))

navarino-s είπε...

@irinivergopoulou
Την καλησπέρα μου!