Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Δεν πίστευα στ' αφτιά μου!!!


Σκηνή χθες το βράδυ στο μετρό. Δυο νεαροί όρθιοι δίπλα στην πόρτα συζητάνε μεγαλόφωνα, μάλλον ο ένας μιλάει και ο άλλος ακούει:
--...καλά στην πενταήμερη ρε μαλάκα τα είχα κονομήσει τρελά και από τον πουλμανατζή είχα πάρει και από το ξενοδοχείο και από τα μπαρ.....
Στην αρχή, απορροφημένος από τις δικές μου σκέψεις, δεν έπιασα το νόημα των λόγων του αλλά κάποια στιγμή μια φλασιά -όπως λένε οι ηλικίες αυτές- άστραψε μέσα μου και έμεινα ...ξερός!
Κατάλαβα δηλαδή ότι ο νεαρός αυτός όταν ήταν υπεύθυνος της τάξης του -πρόεδρος ίσως του 15μελούς- και διαπραγματευόταν την πενταήμερη εκδρομή αντί να ενδιαφερθεί για το καλό των συμμαθητών του, τους είχε πουλήσει πίσω από την πλάτη τους και είχε πάρει μίζα, είχε λαδωθεί δηλαδή, για να κλείσει σε συγκεκριμένα μέσα και χώρους.
Αν μου τα μετέφεραν άλλοι αυτά τα λόγια θα δυσκολευόμουν να τα πιστέψω γιατί είναι τόσο ζοφερά για το μέλλον τόσο απελπιστικά που σε πιάνει θλίψη μεγάλη:
Ένα νέο παιδί που μπορεί και να σπουδάζει και σε υψηλόβαθμη σχολή μάλιστα του πανεπιστημίου, αυριανό στέλεχος της κοινωνίας που θα εξαρτώνται από αυτόν πολλοί συνάνθρωποι του, να είναι τόσο διεφθαρμένο!
Και το σπουδαιότερο και χειρότερο από όλα:
Να μην έχει καμία συναίσθηση της παλιανθρωπιάς του και καμιά ενοχή και να τα λέει αυτά μεγαλόφωνα!

14 σχόλια:

Τσαλαπετεινός είπε...

Διαφθορά από τα γεννοφάσκια μας!
Δε με ξαφνιάζει- το είχα ακούσει πριν από μερικά χρόνια, όχι σαν μεμονωμένο περιστατικό αλλά σχεδόν σαν κάτι πολύ συνηθισμένο και σχεδόν αυτονόητο.

Ελένη Μπέη είπε...

Δεν συνηθίζω να γίνομαι μάντις κακών αλλά κάτι μου λέει πως τον πάτο δεν τον πιάσαμε ακόμα, Ναβαρίνο.

ELvA είπε...

Τετοια παιδια, φιλε navarino, δε νομιζω να χρειαζεται να πουμε απο τι ''σπιτια'' (οικους ανοχης) προερχονται! Xωριο που φαινεται..

Να τα ..''χαιρονται'' οι γονεις τους τοσο εξυπνα που τα εκαναν! Ας τους δωσει καμμια υποτροφια το..ΔΝΤ! ;((

Kameleon είπε...

Το πιο πιθανό αγαπητέ Navarino είναι οι γονείς αυτού του παιδιού να το επιβράβευσαν για αυτό που έκανε και αυτό νομίζω είναι το χειρότερο από όλα.

Βρομιστεράκι είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Βρομιστεράκι είπε...

Navarino μου λυπάμαι που θα σε απογοητευσω αλλά και προ 15ετίας στο δικό μου σχολείο τα ίδια γινόταν...
Θέλω να πω, δεν είναι καινούργια αυτή η κατάσταση. Όπως δεν είναι γενικότερα η διαφθορά καινούργια. Απλά με το πέρασμα των χρόνων η εμφάνισή της είναι γίνεται προφανής και απροκάλυπτη. Και όταν βλέπουν την διαφθορά τόσο εξόφθαλμα πια όπου κοιτάξουν, θα κάνουν και αυτά τα ίδια.
Monkey see, monkey do.

Penelope είπε...

Εχοντας άνδρα εκπαιδευτικό, μπορώ να σου πως αυτό έχει γίνει σχεδόν "καθεστώς" στα σχολεία.
Μάλιστα οι ενδιαφερόμενοι ταξιδιωτικοί πράκτορες, ιδιοκτήτες πούλμαν κ.λπ.μ φροντίζουν να μαθαίνουν έγκαιρα τα στοιχεια των μαθητών που είναι εκλεγμένο εκπρόσωποι, για να έρχονται σε απευθείας επαφή μαζί τους, για τα περαιτέρω....
Και η αλυσίδα έχει πολλούς κρίκους παρόμοιους, όπως καλά γνωρίζεις αγαπητέ μου Navarino.

navarino-s είπε...

@Τσαλαπετεινός
Αυτό που λες: το από τα γενοφάσκια είναι που τρομάζει.

navarino-s είπε...

@Νερένια
Εσύ από κοντά τα ξέρεις καλύτερα και γι' αυτό μου πέφτουνε βαρύτερα τα λόγια σου!

navarino-s είπε...

@Elva μου γειά σου!
Με την οικογένεια νομίζω πως βάζεις το θέμα σε σωστότερη βάση γιατί και εγώ πιστεύω ότι από εκεί εκπορεύονται όλα.

navarino-s είπε...

@Kameleonako μου καλημέρα!
Το σχόλιο σου πάει ακόμη πιο πέρα το προηγούμρνο της Έλβας και γι' αυτό τα πράγματα γίνονται ζοφερότερα!

navarino-s είπε...

@Βρομιστεράκι μου καλημέρα!
Και σίγουρα θα τα ξέρουνε οι καθηγητές τους αυτά τα πράγματα και δεν μιλάνε οι μαλάκες με αποτέλεσμα κάποιοι ανενξμέρωτοι αφελείς ναβαρίνοι να κινδυνεύουν να πάθουν αποπληξία όταν τα ακούνε!

navarino-s είπε...

@Penelope μου γειά σου!
Αν μου τα έλεγες αυτά πριν ακούσω τον συγκεκριμένο τύπο θα δυσκολευόμουνα πολύ να τα πιστέψω αλλά όπως λες και εσύ και όλοι οι προηγούμενοι σχολιαστές το πράγμα αποτελεί πλέον καθεστώς!

OΡΟΠΕΔΙΟ είπε...

Mην παραξενεύεσαι καλέμου φίλε. Αυτή είναι δυστυχώς η κατάσταση. Μην ξεχνάς, αυτός είναι πρόεδρος ή κα΄τι άλλο του 15μελούς. Είναι οι αυριανοί συνδικαλιστές της ΓΣΕΕ αλλά και των εκτός ΓΣΕΕ οργανώσεων σε μικρότερο βαθμό. Άλλωστε, δεν πάνε λίγα χρόνια που ο Αλέκος καλούσε τους καθηγητές να αφήνουν τα παιδιά ν' αντιγράφουν! Έτσι δυστυχώς είναι τα πράγματα...