Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012

Κι' εσύ ρε Νιόνιο; !!!





Είναι γεγονός ότι το καλλιτεχνικό έργο και ο δημιουργός του από κάποια στιγμή και μετά παίρνουν …διαζύγιο! Αυτός είναι ο κανόνας τον οποίο στην πορεία της παγκόσμιας καλλιτεχνικής δημιουργίας επαλήθευσαν πάρα πολλοί. Ο Μπομπ Ντύλαν το είπε ξεκάθαρα: δεν είμαι υποχρεωμένος να κουβαλάω στην πλάτη μου όλους όσους επένδυσαν τα όνειρα τους στα τραγούδια μου. Μόνο που ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης κρατάει μιαν απόσταση από τα γεγονότα και δεν παρεμβαίνει με υποδείξεις ύφους … φωστήρα! Ούτε και έχει απαίτηση κανείς να διαθέτουν όλοι την  εφηβική ορμή του Μίκη Θεοδωράκη ή του Σταύρου Ξαρχάκου που μετέτρεψε τις παραστάσεις του «Αμάν Αμήν» σε αντιμνημονιακό σάλπισμα, ούτε βέβαια το σθένος του φαινομενικά δεξιού Χατζηδάκι που με κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν δίστασε να δώσει αφιλοκερδώς στο Παλλάς συναυλία με την Ορχήστρα των Χρωμάτων προς οικονομική ενίσχυση της από το Πασόκ ελεγχόμενης ΓΣΕΕ. Αλλά όταν βλέπεις, βρε παιδί μου, το Διονύση Σαββόπουλο που πριν 45 χρόνια τραγουδούσε:

Έρχεστε κατά πάνω μου
μιλώντας σαν τρελοί
τ’ αυτιά μου κλείνω
κι’ αφήνω μια πορδή!

στίχους που θα ταίριαζαν γάντι στη σημερινή λυσσώδη επίθεση των μίντια κατά του φρονήματος του λαού εν’ όψει των εκλογών, να έρχεται και να ενώνει τη φωνή του με αυτούς που έρχονται κατά πάνω μας μιλώντας σαν τρελοί και να λέει τα ίδια με αυτούς λόγια: «φοβάμαι την ακυβερνησία», σε συνέντευξη του στη σημερινή Καθημερινή, σε πιάνει λιγάκι το παράπονο, όταν μάλιστα ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που γαλουχήθηκαν στα νιάτα τους από τον συγκεκριμένο δημιουργό. Γιατί μοιάζει με …σουρεαλιστική ειρωνεία για το πώς εκείνη η πορδή  μετά από έναν μετεωρισμό 45 χρόνων αποκτά στερεές διαστάσεις και θυμίζει ένα παλιό ανέκδοτο με τους δυο γιατρούς που βάδιζαν στο δρόμο και είδαν μπροστά τους κάποιον να προχωράει με μεγάλη δυσκολία και άρχισαν τις εικασίες για την πάθηση του, ο ένας είπε δισκοπάθεια και ο άλλος αρθριτικά, και όταν τον έφτασαν και τον ρώτησαν τι από τα δύο έχει, πήρανε την αποστομωτική απάντηση: «κύριοι απατηθήκαμε και οι τρεις, και εγώ νόμισα ότι ήταν κλάσιμο αλλά δυστυχώς ήτανε χέσιμο!».


YΓ: μη σας μπερδεύει που στο LP λέει "φωνή"αντί για "πορδή"  που έλεγε στο Ροντέο και στις παράνομες κασέτες.

7 σχόλια:

e-Apenanti είπε...

Ζήλεψε τη δόξα του Νταλάρα, του Πορτοκάλογλου και άλλων πολλών.

Βέβαια το "φτύσιμο¨του Ντύλαν είναι σταγονίδια μπροστά σε αυτό του Σαββόπουλου και των άλλων.

Αν και προσωπικά το θεωρώ ωμό ξεπούλημα κάθε "καλλιτέχνη" που στήριξε την καριέρα του και τους τραπεζικούς του λογαριασμούς στους ανυποψίαστους πελάτες του.

Πελάτες μου... Καλύτερα νάλεγε αυτό ο Νιόνιος και το κάθε δεκανίκι της εξουσίας. Αλλά τώρα πελάτες τους είναι το κράτος, οι χορηγοί και άλλα συμφέροντα.
και τα λεφτά είναι πολλά Νιόνιο !

Roadartist είπε...

Κρίμα.

cook είπε...

μωραίνει ο Κυριος,ον βούλεται απολέσει....ή ας το πουμε αλλιώς,ερχεται μια στιγμή αναποφευκτη,που ο πραγματικός εαυτός σου αναδύεται...αλλοι το συνειδητοποιούν κι αλλοι οχι...ο περίγυρος παντα όμως κρατά καθαρή την εικόνα...εξακολουθω να ελπιζω για τις 6 Μαη,αν και φοβαμαι τη νοθεια....

navarino-s είπε...

@e-Apenanti
Έχεις δίκιο φίλε μου και το χειρότερο από όλα είναι αυτό το αλλαξοκώλι που υπονοείς γιατί υπάρχουν και περιπτώσεις που οι μεταμορφώσεις αυτές γίνονται από προσωπικά βαθύτερα κίνητρα χωρίς το στοιχείο της συναλλαγής όπως ο Νταλί π.χ. που από αναρχικός έγινε μοναρχικός.

navarino-s είπε...

@Roadartist
Γεια σου αρτίστα μας!

navarino-s είπε...

@cook
Γεια σου Αναστασία! Θα το γράψω σε ανάρτηση τις τελευταίες μέρες: Αυτή τη φορά ό,τι να ψηφίσουμε εκτός από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Χρυσή Αυγή θα είναι θετικό για τη χώρα μας. Και πιστεύω ότι έτσι θα πάνε τα πράγματα παρά τη λυσσασμένη αντίδραση του κατεστημένου.

ΑΠΕΝΑΝΤΙ είπε...

Παρε τηλ. την Μρια Φλαμπουραρη γνωτη του γιωργου του γιατρου. παρε το τηλ. απο τον Στρατο να σου δωσω το τηλεφωνο της.
θοδωρος Κυριακιδης